Plague Javazon

 
Amazon е могъщ воин-жена, който принадлежи към номадски групи, които бродят по равнините край Южно море. Скитането на тези групи често ги води до конфликт с други народи, така че Amazon е свикнала да се бори, за да защити себе си, и това което притежава. Този начин на живот я прави жестока и независима. Докато уменията и с лък са съпоставими с тези на мошениците, тя също умее да използва и копия, от близки и далечни разстояния.

Cyber12
Newbie
Newbie
Posts: 5
Joined: Fri Feb 20, 2009 6:47 pm

Post

Plague javazon

Накратко това е амазонка ползваща телепорт и два вида щети.
Отровни - от уменията Plague Javelin&Poison Javelin и светлинни от уменията Lightning Fury&Charget strike, със опция за лък като допълнително умение Guided arrow
Със сравнително бърз телепорт, блок 75%, 50% редуциране на физически щети и близо 4000 живот(при идеални чарми) и максимални резисти така направената амазонка се превръща в сериозен дуелист.

I. Важни данни
Умението Plague Javelin е основнота атака, правеща около "50000 Poisan damage за 17.4 секунди.На трудност HELL тези 17.4 секунди се удвояват,тоест нанасяте 100к щети за 35 секунди.Това умение е направено да се ползва на 4 секунден период,или ако атакувате с него, ще можете да повторите това чак след 4 секунди.Умението е с голям обхват,тоест като се ползва,прави голям отровен облак на голям периметър където всеки минал оттам си прихваща тези 100к отрова.
Умението Poison Javelin е второто нанасящо отровни щети, но то работи по друг начин.Прави 70000 отровни щети,но за 1 минута и повече.За HELL трудност 140к за 2 минути.Но периода който се чака м/у ползването му е 1секунда,което го прави и основно умение в някои дуели
След като отровния снаряд е пуснат, опонента е отровен , остава да се чака отровата да му изпие кръвта за да се довърши със някое от четирите основни умения.В практиката ми в 80% от този момент се пада на умението Lightning Fury.Със бързото му ползване, без да има забявяне от секунди,голям обсег на действие не е трудно да се свикне с него.Но може да се ползва и някое от другите умения
Понякога може да се играе и агресивно,като се ползва телепорта на някой и му забием някое от отровните умения или Charget strike.Въпреки че не е с всичките си синергии Charget strike си остава опасно умение.Друг вариант за довършване на тези 1 капка кръв от опонента е да се ползва и Guided arrow умението чрез лъка Widowmaker или Faith. Но трябва да се знае че за разлика от Guided arrow Lightning Fury&Poison Javelin&Plague Javelin не се влияят от блока и защитата на опонента.

II. ТОЧКИ - дистрибуция na 90 ниво

Strenght – няма ( 156 с облеклото) на 92 ниво се прави героя, за да не се вдига сила.
Dexterity – 203 на 90 ниво за 75% блок (с облеклото)
Vitality- останалите -над 400

III.УМЕНИЯ на 90 ниво 100
20 Plague Javelin
20 Poison Javelin
20 Lightning Fury
1-20 Charget strike .Като всеки си преценява дали ще му трябва
4-12 Dogde Ако не се вдига Charget strike
3-15 Avoid Ако не се вдига Charget strike
8 Evade
1 Valkyrie
1 Guided arrow ,като опция ,за CTA на лък или Faith лък

IV. 1.Облекло
С тези данни:
FHR Frames за амазон
52% 6 - екип с Stormshield/ber
86% 5 - екип с Spirit 26+ fcr
и
FCR Frames
68% 13 - екип с Stormshield/ber
99% 12 - екип с Spirit 26+ fcr
реших да направя героя като има две опции за FCR /според щита/
След игра с героя установих че FCR=68% 13 frame , е достатъчно за безопасен телепорт,а 99% 12 frame се постига със Spirit щита.

Каска: 3 x Griffon's Eye shael/vex/lo
Броня: Enigma (Dusk Shroud)
Щит: Stormshield /ber - задължително за 50% ДР / Spirit monarh 26 + fcr
Oръжие:Titan's Revenge
Ръкавици:Trang-Oul's Claws
Обувки: Sandstorm Trek 15/15
Колан: Arachnid Mesh
Пръстени: 1х 20 Dex Raven + 1x 10 fcr ,dex ,life,fire/lighting resistance
Амулет: Mara's Kaleidoscope
2 ръка - Call to arms + Lidless wall (grim shield) / Etherial Spirit
Други : Widowmaker/Faith ,като опция на втора ръка да се ползва Guided arrow умението за довършващ удар

V. Инвентар
4 x Javelin&Spears skills /40 life
1 x Javelin&Spears skills /12 fhr
23 x 20 life/ 11 light / fire
1 x anix +1x torch


VI. Дуел
За успешни дуели е важно да си нагласите най-удобно контролите
Моя вариант е десен бутон мишка - телепорт
А на левия сменям 4 -те умения Plague Javelin, Poison Javelin, Lightning Fury, Charget strike.
Като 4 уменията се ползват със натиснат SHIFT бутон,затова е най-добре да се нагласят на клавиатурата на Z,X,C,V бутони
Важно е и да не се забравя за помощника Valkyrie.Да вие ще се телепортирате с тази амазонка, както сте разбрали по-горе,тъй като се играе предимно дефанзивно.
Ако си падате по дефанзивната игра това е вашия герой smile.gif
Да уточним пак че срещу герои които правят физически щети се екипира Stormshield /ber .За всички останали Spirit monarh 26 + fcr
VII Стратегия и тактика
Легенда трудност ******. Максимална 6 *.Най-лесен дуел 1*

Mагъосница - предимствата на амазона са че Energy Shield умението не се влияе от отровните щети,и обикновено магъосниците нямат много живот
Огнена - тъй като опонента бързо се телепортира шанса да го уцелим с Poison Javelin e по голям,отколкото с Plague Javelin. Ако сорса е със резисти над 90, се слагат и Hotspur,които да редуцират щетите му.Ако е сигурно че сорса си е прихванал отрова ,се започва с дефанзивната игра,тоест да бягаме от него с телепорт,като никога не се телепортираме в една линия,Има и опитни магъосници които виждат това и пускат точно в тази линия FBolt.Не забравяме и за Valkyrie,като то е способно да поеме 1 ФБ преди да удари нас.За завършващо умение най-често Lightning Fury,но ми се случи и на сорс който абсорбираше щетите и затова такива се довършат и със Poison Javelin Трудност ***
Светлинна - същите предимства,недостатъка му е че прави по малко щети от огнения, и че атаката му е малко по различна.Дуелиране като със огнения. Трудност **
Орб/Близардеса - Тук дуела е малко по различен. Орб сорса е по лесен противник.С малкия си обхват на действие, трябва да рискува много за да ни нацели с орб.Така рискува да си прихване отрова много повече от предните сорси. Трудност *
С близард сорс се играе малко тактически. Той пуска тук, аз там, и е въпрос на време да се нацелим.Добрата новина е че имаме високо ниво на Avoid и рядко ни цели. Трудност ***

Друид - Срещу меле опоненти е ясно ,нямат мобилност, загубена кауза за тях.Срещу елементал друид с Торнадо е интересен дуел. С кастерското облекло ,въпреки 50% ДР , и предимно дефанзивна игра трябва да не се спира да се ползва телепорта. Друида няма много обхват на Торнадото си ,което е предимство за амазонката.Проблем идва от друидското умение Cyclone Armor,което абсорбира Lightning Fury и го прави неизплзваемо за довършващо умение.Ползва се Poison Javelin,но въпреки това трябва много да се пазим от друида.Дори и на 1 кръв друида може да ни хване в клопка и да загубим на пръв поглед лесния двубой. Добра стратегия е да пускаме облак Plague Javelin и да скачаме в него , като чакаме друида да се телепортира в нас и в облака.Също е използваемо и Lightning Fury ,като във точно този момент се атакаува с него и духа,и вълци, мечка на друида изчезва бързо.Обикновено тогава друида се отдалечава за да си възстанови групата, и точно тогава е момента а се атакува отново но предпазливо !\ Трудност *****

Амазонка - Единстевния конкурент за свестен дуел тук е друга Plague javazon
Лъкозонка - Лесен дуел, телепорт на тях ,и атака с Poison Javelin .Обикновено имат малко живот и слаби резисти и бързо остават на 1 кръв.Може да се ползва също и Charget strike.Тъй като е непрекасваема атака ,дори и да получаваме стрели, пак реагираме и атакуваме с него. Трудност *

Светлинна копиеноска . Повечето от тях нямат телепорт , така че нямат мобилност нямат и шанс за победа. Просто ги нацелваме лесно с отровен облак и ги довършваме с друг облак.Ако се случи и на такава с телепорт, 85% светлинни резисти ще ни гарантират победа, дори и тя а е подготвена и с добри отровни резисти. Все пак отровата дества по различен начин от светлинните щети.
Трудност *

Отровна копиеноска - срещу съперник от същия вид първо е важно облеклото 85% резисти са задължителни.Andy’s Visage/gul e каската която може да помогне тук. Предимство има този който удари другия пръв !\ Трудност ******

Убиец. Fade аурата им не е предимство, тъй като не редуцира времето през което действа отровата !\
Светлинен Трапер - Дори и със максимални светлинни резисти 90% , дуела не е от най-лесните.Ползваме 2 sok COA/shael + lo Ако опонента играе дефанзивно и слага капани по картата , се телепортираме и бягаме далече от тях ,като атакуваме и с облаци.За това е нужно да сме екипирани и със 86% fhr. Също е полезно ползването на Lightning Fury .Ако сме хванати от Mind blast се измъкваме с бягане далеч.Не забравяме и за Valkyrie,която помага много при всички дуели, но тук е от по голямо значение, тъй като и убиеца си има подобен помощник.Ако опонента играе офанзивно трябва да сме сигурни че правим облак и стоим в него така че убиеца ако ни се телепортира да прихване отрова.Poison Javelin или Lightning Fury са ефективни за завършване на битката.Трудност *****

Други -WW , kick убийци , са лесни опоненти, тъй като за да атакуват трябва да се доближат до нас.След като се прихване отрова, остава да изчакаме малко кръвта им да се редуцира и да започнем и със завършването на дуела.Може да се телепортираме около тях и да пускаме и отровни облаци по картата от време на време. Te нанасят слаби физически , 50% др ,75% блок, шанс за пропускане на атаката им около 50%, и 4к живот е лесен дуел.За такива ,които ползват и капани за Stun lock, е нужно да се екипира ТГ коланТрудност ***

Варварин
BvC Труден но не и невъзможен дуел. Дори и екипиран със 90% максимални отровни и светлинни резисти, шанса за победа е положителен. Варварина рядко ни цели със WW. След като сме уверени че е прихванал отрова, се играе дефанзивно и се избягва, докато отровата спре да действа и после повтаряме .Дори и със тези резисти са нужни 4-5 облака Plague Javelin за да се гарантира източването на 6 к кръв. А Charget strike е великолепно завършващо умение за тези опоненти.Все пак със екип за 50% dr, e трудно и за него .Трябва им средно 5-6 удара за да ги поздравим с победа,което засега не е ставало в моята практика Трудност ****
За други варвари няма да коментирам

Некромансер
Отровен Новамансер .Това е опонент със правещ същия тип щети като нас. Предимството на амазонката е че този тип некро трябва да се доближи на малко разтояние за да я атакува.Също така може да се избегне атаката му чрез сериозните пасиви Avoid&Evade които я пазят. Снабдяването с 85% максимални отровни резисти ни гарантира че няма да останем на 1 кръв от неговата Poisan nova,и ще му трябват поне няколко успешни атаки с нея.В сравнение с щетите на амазонката тези на некромансера са смешни smile.gif Имаме по голям обхват от него,но малко по бавен телепорт.Дълъг дуел и дори и да сме го оставили на една капка кръв не трябва да го подценяваме.Повечето такива имат и артилерия от Bone spirit, които макар и с малко щети може да ни изненадат. Не от най лесните дуели но шанса ни е положителен Трудност ***

Съмонер некро Предимствата са отново че некрото няма същия обхват на атаката си.Трябва да се телепортира около нас за да направи нещо и рискува да се натъкне на отровен облак ,който сме поставили предварително над нас. Отровата не оставя гадове около него.Действаме със предвидлив телепорт , пускане на отровни облаци и избягване на некрото.Lightning Fury също помага за изчезването на групичката му скелети и т.н. Трудност ***

Кокалест .Това е подобен дуел като със Близардесата. Аз пускам тук , а той там и е въпрос на съобразителност кой ще надделее.Добрата новина е че на амазонката и трябват 2 или 3 успешни атаки,докато на некрото с 5к магически щети сметнете сами колко Спирита ще му потрябват да се бори със 4000 живот, като шанса за пропускане е 50% и повечето спирити се поемат от Valkyrie помощника. За завършване Lightning Fury е най-подходящо.Трудност ****

Паладини
Наличието на аурa Cleansing даваща намаляване на времето на действие на отровата е сериозно предимство за всички паладини,затова и най сериозните опоненти са паладините. На 15 ниво тази аура намаля с до 80% времето,което на трудност Hell e някъде около с 40%.Тоест винаги когато паладина я ползва когато е натровен се намалява действието на отровата.Но през това време пък не може да ползва други аури,което донякъде е минус за него
Чукадин - Тези със енигма/телепорт са по сериозен съперник,Действията им са nametele и развъртане на чукове. Винаги пускаме облаци Plague Javelin около нас , така че паладина да си прихване, след телепорта му в/у нас тръгваме в посока юг.След като сме уверени че е прихванал отрова ,може да се телепортираме малко по картата за да избегнем неговите атаки.Обикновенно 3-4 облака с
Plague Javelin са достатъчни. За тези опитващи се с Charge да ни бъгват чукове, трябва просто предвидливо да страним в безопасна посока, и да заоблачаваме с Plague Javelin отвреме навреме.Ако ни атакува с Charge екипиран със сериозно оръжие,след като сме уверени че е прихванал облак , се телепортираме бясно далече от него , и чакаме отровата да му действа.За довършващо умение най-често се ползва друг отровен облак, тъй като повечето такива имат необикновенни светлинни резисти.Тези с Charge са по сериозни противници .Трудност за чукадин ****
Смитер Изчакваме го да се доближи и атакуваме с Plague Javelin.Избягваме го със ходене/телепорт докато отровата си свърши работата.Трудни ни цели, дори имаме шанс да пропуснем атаките му чрез Dogde.За този дуел трябва смитера да се е подготвил със прилични резисти,но обикновенно със 4-5 облака и дуела бързо приключва Трудност ***
FOH паладин - Екипирани със прилични светлинни резисти 90 макс и нужните 150 допълнителни,които моя герой има от чарми в инвертара , става лесен дуел,при който трябва просто прецизно да атакуваме паладина с отрова. Poison Javelin действа по подходящо за случая.Не забравяме и за Valkyrie помощника поемащ FOH. Трудност **
Чарджер - чисто развит подготвен за дуел с нас е сериозен съперник от класа .Със солидните си щети екипиран и със прилични отровни резисти е може би най - конкурентния ни опонент.
Със супер агресивната си игра,шанса ни пак си остава,но е по друдно да се играе срещу такъв,тъй като не се телепортираме достатъчно бързо.За да правим това пък жертваме от FHR и редуциране.Трудност ******* Седем са smile.gif

За други паладини няма да коментирам ,но шанс определено имат няколко хибридни такива ползващи Charge,както и някои варианти като Dragondin/FOH/charge За тях Трудност *****