Има колкото прилики, толкова и разлики между всички убийци на WW развития, но ако се елиминират клишетата и се даде шанс на хората сами да решат какво да развият и съберат, ще имаме далеч по сносни развития и играчи в действие...
[size=360]Stats:[/size]
Начина на "цъкане" на тези точки е еднакъв при всички развития:
Strength - колкото за екипировката
Dextility - колкото за екипировката
Vitality - колкото се може повече
Energy - нищо
[size=360]Skills:[/size]
Shadow Disciplines:
Има нещо което съвпада във всички развития винаги Claw Mastery и Venom са на 20-то ниво - не мисля че има смисъл да коментирам...
Weapon Block - ако сте решили да слагате повече предмети със Skills да, може на макс, ама иначе за 5% да качвате излишни 10 нива... не си струва.
Burst of Speed - много полезно срещу амазонки на лък или некромансери от всеки тип. За жалост Faster Run/Walk, което колкото и хубаво да е при бягане, толкова зле ви влияе на атаките с WW, така че по-добре ако сме срещу мощен противник да внимаваме какво пускаме. Със сигурност 1 му стига като качване....
Fade - Изключително полезно умение -
1. съкращава времетраенето на проклятията, като Life Tap на Smiter-a
2. дава нескромно количество резисти, което обаче не означава да разчитаме само на тях
3. също така има и скрит бонус - дава Damage Reduce в проценти, равни на нивото си!\ Няма винаги смисъл да се вдига до 20, най-добре е да се съчетае с екипировката спрямо Damage Reduce и резистим защото Damage Reduce си има фиксиран максимум, който е 50%.
Mind Blast - умение което вдигаме веднъж при всички умения, независимо какви са!\ ако получаваме умението от катар няма смисъл...
Shadow Master - създанието което се пръква след кастването на тази магия, е колкото полезно толкова и дразнещо врага, качването на този помощник според мен е задължително, а на колкото по-високо ниво е - толкова по-добре за вас. Все пак може да удря в града (с определени граници)източените от вас врагове. Представете си враго е на 1 и мастера да го догони...
Martial Arts:
Dragon Flight - почти единственото използвано от този тип умения, но доста полезно. Помага да се доближим до врага с телепорт и в зависимост от вашето AR да го и ударите. За жалост има 3 минуса:
1. Има много Casting Delay - чака се за повторно използване на скока и то доста
2. Ако искаме да играем с него успешно трябва да сме го качили на високо ниво, а за да уцелва трябва да сме с доста AR от екипировката, което може лесно да набавим от Angelic Amulet+Ring.
3. Малък Damage, който обаче може да се манипулира главно с промяната на ботушите. За жалост най-силните като щети ботуши искат много strenght, което е добре, понеже и strength-а дава Damage на ритниците. Видовете ботуши и техните щети може да видите в линка в началото на гайда.
Dragon Claw - един "колега" предложи че може да се ползва за убиване, поради огромния си AR и нескромен Damage, но за жалост шанса врага да седи да го ударим е малък, но пак си е едно добро умение - броя скилове, ако сме решили да го ползваме е 15-20, не е задължително всички използвани умения да са на 20-то ниво.
Traps:
Wake Of Fire - ужасно полезно умение за Stun Lock, удря бързо, но не прави щети - 1 ниво му стига, а може и да не се вдига, ако го получаваме от катарите си.
Lightning Sentry - умението правещо най-много щети, но за да прави толкова, че да си кажем "добре че го качих" трябва да го качим на 20-то, заедно с някое умение което му дава бонус, като Charged Bоlt Sentry, Shock Web и Death Sentry, което са си 40 умения... друг е въпросът ако сте решили да правите Хибрид на капани и WW. Също добро за Stun Locк, но удря по-бавно, но за сметка на това е по-далекобойно. Пак му стига 1 - освен ако не го получаваме от катар. !\пак казвам при хибрид 40-50 умения инвестирани в него пак е добре!\ (него и бонуси де)
Blade Shield - ако ни се качва ще е полезно, ама най-добре е да го получаваме от катарите си, защото за да се доберем до него ще трябва да вдигнем 4-5 умения!\
Blade Fury - много рядко използвано умение, но ако искате нещо по-различно го вдигнете, никой противник няма да го очаква!\
[size=360]Items:[/size]
Най-болната тема на всеки играч винаги е била тази, защото правилната екипировка е 33% спечелена битка (произволен %). Реда, по който да представени предметите е произволен.
Helm - изборите варират, като при всеки друг предмет:
Shako - много кръв и мана дава, помага с 10% Damage Reduce и дава 2 to ALL skills, може да има 1 дупка.
Crown of Ages - 30% FHR, 20-30 to All Resists, 1 to all skills, 10-15% Damage Reduce, може да има 2 дупки, но иска много Strength - 174
Rare шапка - давата Умения, кръв, Strength, All Resists и FHR и каквото може още - най-често може да имат 1 дупка, ако се падне с 2 ще е добре, ама едва ли...
Kira's Guardian - използва се само срещу противници с огромни магически щети, защото дава колосалните All Resistances +50-70, но не е добра да си ходим постоянно с нея... може да има 1 дупка.
Amulet:
Angelic - тъй като героя куца определено откъм AR най-често амулета И пръстена му са от този комплект, защото събрани дават 1000+ (зависи от нивото на героя)
Highlord - отново в зависимост от противника, не препоръчвам това да ни е постоянният амулет.
Rings:
Raven Forst - адски полезен - спестява ни 20 dex, дава си добро количество AR, малко cold damage, колкото да дразни + Cannot be frozen. поне 1 такъв носете
Angelic - има смисъл от него само ако сме с амулета, иначе 20 живот няма да ни спасят...
не съм виждал много смислени алтернативи, но ако си намерите с resists, AR, Life, STR може да сложите него, когато не сте с горния.
**Ако се изправите срещу чукар, смайтър или барб с много defence сложете 2 Angelic.
Belt:
Verdungo - единствения уникален, който има смисъл да се ползва - Vitality + FHR + Damage reduce
Rare - даващ Str + Life + 24% FHR + res...
Gloves:
Trang'ouls - 25% pzn damage + 20 cold res - най-добрите ръкавици ако сме решили да се развиваме на Poison Damage
Draculs Grasp - STR + OW + 5% Chance To Cast Level 10 Life Tap на удар - това е другата ни алтернатива
Steelrend (Ogre Gauntlets) - е странно предложение от един чуждестранен сайт - 30-60% Enhanced Damage + 10% Crushing Blow + 15-20 Strength - physical freak build
Boots:
Shadow Dancer - несъмнено най-използваните 2 to Shadow Disciplines+Dex+FHR+ много damage на шутовете
Upgraded Gore Rider - същите щети, но бонусите са 10% Open Wounds + 15% Crushing Blow + 15% Deadly Strike
2х Upgraded Goblin Toe - наскоро ми отвориха очите за тях, дават само 25% Chance of a Crushing Blow, но същите щети.
Armor: -е сега стана една...
Fortitude - Огромен физически damage, доста резисти и defence + Life - ако ще правите физически билд нямате алтернатива...
Bramble - 50% FHR + 25-50% PZN SKILL DAMAGE!\!\ + 15-21 lvl Thorns Aura - ако сте решили да я правите с poison damage нямате алтернатива...
Enigma - ако сте с нея, колана, ръкавиците и единия ви пръстен трябва да се сменят с такива даващи Cast Rate, няма смисъл да я описвам
Duress - доста по-евтина и също толкова подценявана - 40% FHR + 15% Crushing Blow + 33% Open Wounds + 122 cold damage + +10-20% Enhanced Damage + 15 to alll res + 30 to cold res
Shield:
веднъж се разминах е една убийца която беше нарамила Monarch, силно не подкрепям идеята.... губим блок и щети и умения(или поне възможност за тях) както и тичаме по-тромаво... НО пък получаваме резисти и Damage Reduce + много Strength, иска 156 сила... може да има 1 дупка.
Weapon:
Chaos - няма какво да кажа...
Fury:
209% Enhanced Damage
40% Increased Attack Speed
66% Chance Of Open Wounds
33% Deadly Strike
-25% Target Defense
20% Bonus To Attack Rating
това е добро решение, но не правим мног щети с него. Друго решение е втори Chaos.
Ако сме с runeword, като горните е хубаво да дават умения като Weapon Block, Lightning Sentry, Mind Blast, Venom, Wake of Fire, Dragon Flight, Shadow Master, Blade Shield...
Jade Talon - 50 to all res, skill, fhr - никакви щети може да има 1 дупка.
Upgraded Bartuc's Cut-Throat - 2 to assassin skill leves + fhr+ 20 str/dex + damage, може да има 1 дупка.
Charms:
това вече се дели на 3 подкласа:
Physical Build:
3 damage/20 Attack Rating/20 life - small charms
Anix
по-скоро - колкото повече damage, Attack Rating и life изкарате от тук - толкова по-добре!\ ако ви трябват и резисти, fhr, stats...
Poison damage build:
10 Shadow Disciplines Skiller-s
Anix
9 small charms c life/stats/res/fhr
в никакъв случай НЕ слагаме poison damage charms, има обяснение в линка в началото на гайда
Hybrid Trap/WW:
5-6-7 Trap charms
другите Shadow Disciplines, ако искаме
Anix
9 small charms c life/stats/res/fhr
[size=360]Общи Данни:[/size]
Physical Build: тези развития разчитат главно на OW и грубият им и огромен damage, не им пука толкова за Venom, skills и подобни. Сочат го като най-добър, защото може да се редуцира само до 50% (Physical damage-а му). Почти винаги е с Fortitude,Gore Rider(Shadow Dancer),Crown of Ages. Където има свободно място по екипировката слага или jewell c 40 enhanced damage + нещо си или Um rune-a за резисти.
Poison damage build: тези поизчезнаха, понеже хората се научиха да абсорбират рoison damage-а с предмети и вече асасина развит така не е голяма заплаха... за да е чист такъв билд, този изрод е екипиран най-често с Bramble,Trang'ouls,Crown of Ages,Shadow Dancer. а където има свободно място по екипировката слага Poison Facet.
!\!\!\ДОбра идея е катарите му да не дават Venom, а другите умения, защото след навикване с СТА нищо не пречи на дуелиста да се върне в града и да смени боздугана(CTA) с 2 катара 2 to assassin skills + 3 to Venom, sock-нати с по 1-2 Poison Facet-а. ТОва са 10 to Venom + 15-20% pzn skill damage.(просто съвет) може да се ползват и катари с 3 to venom и/или 3 to shadow disciplines....!\!\!\
Hybrid Trap/WW: този билд вече използва екипировката си така, че да получава максималко количество Skills и IAS, за да бъде ефективен, не може да разчита вече само на физическите си щети, а и тези на капаните му също не са колосални, затова нарамва и малко Shadow Disciplines Skiller-а, за да покачи щетите на venom-а си. Така имаме 3 вида щети и врага не може да редуцира и 3-те едновременно. Минус тук са количествата на щетите - нито траповече правят много, нито venom-а, нито физическите, но 3-те заедно се добре и точат всеки подготвен или неподготвен противник.
Още:
Какъвто и билд да правим винаги трябва да гледаме своето FHR, което си има определени стойности: 27, 48, 86 ПОНЕ 48 хванете хора, не е трудно...
Ако сме с Енигма е добре да знаем и това - Faster Cast Rate frames - 27, 42, 65, 102 поне 65 хванете, за да не сте мишена.
http://www.d2hackers.org/forum/index.php?showtopic=19568
WW Assassin Guide for 1.10
Assassin е един от двата допълнителни героя, които ни бяха представени с Diablo II: Lord of Destruction. Тя е член на Viz-Jaq'taar, орден убийци, създаден да ловува магьосници, покварени от демоничната магия. За да не се корумпират, убийците са били обучени да се бият, без да използват магия - те вместо това си служат с капани и използват бойните си умения за битки от близки разстояния. |
1 post
• Page 1 of 1
1 post
• Page 1 of 1
Jump to
- English Forums
- ↳ Announcements
- ↳ Technical Support
- ↳ Oblivion Mod
- ↳ General Discussion
- ↳ Off-Topic Discussion
- ↳ Staff Applications
- Български форуми
- ↳ Информация
- ↳ Нашите царства
- ↳ 1.10 Classic
- ↳ Турнири
- ↳ Hardcore търговия
- ↳ Softcore търговия
- ↳ Oblivion Mod
- ↳ Проблеми и оплаквания
- ↳ Кандидатури
- ↳ За сайта и форума
- ↳ Развития и тактики
- ↳ Amazon
- ↳ Assassin
- ↳ Necromancer
- ↳ Barbarian
- ↳ Paladin
- ↳ Sorceress
- ↳ Druid
- ↳ Помощни приложения
- ↳ За играта
- ↳ Извън Темата
- ↳ Лафче
- Други
- ↳ Rubbish Bin
- ↳ По света и у нас
- ↳ StarCraft
- ↳ Dreaming Mod
- ↳ 1.10 Fun
- ↳ DreamingMod
- ↳ Турнири
- ↳ Oblivion: The Evolution
- ↳ Hardcore Търговия
- ↳ Softcore Търговия
- ↳ Forum Gold лотария
- ↳ Oblivion
- ↳ Турнири
- ↳ Softcore Търговия
- ↳ Hardcore Търговия
Although our server is free, we have to pay to keep it running. We are renting our servers from some of the most recognisable companies in the business to ensure our players have the best possible in-game experience. Every single donation, no matter how big or small, helps us covering the maintenance costs and possibly go towards future upgrades and expansion.
Click here to become a Patron.
