WW Assassin Guide for 1.10

 
Assassin е един от двата допълнителни героя, които ни бяха представени с Diablo II: Lord of Destruction. Тя е член на Viz-Jaq'taar, орден убийци, създаден да ловува магьосници, покварени от демоничната магия. За да не се корумпират, убийците са били обучени да се бият, без да използват магия - те вместо това си служат с капани и използват бойните си умения за битки от близки разстояния.

User avatar
Rysichak
Dreaming Friend
Dreaming Friend
Posts: 249
Joined: Fri Feb 13, 2009 11:18 am

Post

Има колкото прилики, толкова и разлики между всички убийци на WW развития, но ако се елиминират клишетата и се даде шанс на хората сами да решат какво да развият и съберат, ще имаме далеч по сносни развития и играчи в действие...

[size=360]Stats:[/size]
Начина на "цъкане" на тези точки е еднакъв при всички развития:
Strength - колкото за екипировката
Dextility - колкото за екипировката
Vitality - колкото се може повече
Energy - нищо

[size=360]Skills:[/size]

Shadow Disciplines:
Има нещо което съвпада във всички развития винаги Claw Mastery и Venom са на 20-то ниво - не мисля че има смисъл да коментирам...

Weapon Block - ако сте решили да слагате повече предмети със Skills да, може на макс, ама иначе за 5% да качвате излишни 10 нива... не си струва.

Burst of Speed - много полезно срещу амазонки на лък или некромансери от всеки тип. За жалост Faster Run/Walk, което колкото и хубаво да е при бягане, толкова зле ви влияе на атаките с WW, така че по-добре ако сме срещу мощен противник да внимаваме какво пускаме. Със сигурност 1 му стига като качване....

Fade - Изключително полезно умение -
1. съкращава времетраенето на проклятията, като Life Tap на Smiter-a
2. дава нескромно количество резисти, което обаче не означава да разчитаме само на тях
3. също така има и скрит бонус - дава Damage Reduce в проценти, равни на нивото си!\ Няма винаги смисъл да се вдига до 20, най-добре е да се съчетае с екипировката спрямо Damage Reduce и резистим защото Damage Reduce си има фиксиран максимум, който е 50%.

Mind Blast - умение което вдигаме веднъж при всички умения, независимо какви са!\ ако получаваме умението от катар няма смисъл...

Shadow Master - създанието което се пръква след кастването на тази магия, е колкото полезно толкова и дразнещо врага, качването на този помощник според мен е задължително, а на колкото по-високо ниво е - толкова по-добре за вас. Все пак може да удря в града (с определени граници)източените от вас врагове. Представете си враго е на 1 и мастера да го догони...

Martial Arts:

Dragon Flight - почти единственото използвано от този тип умения, но доста полезно. Помага да се доближим до врага с телепорт и в зависимост от вашето AR да го и ударите. За жалост има 3 минуса:
1. Има много Casting Delay - чака се за повторно използване на скока и то доста
2. Ако искаме да играем с него успешно трябва да сме го качили на високо ниво, а за да уцелва трябва да сме с доста AR от екипировката, което може лесно да набавим от Angelic Amulet+Ring.
3. Малък Damage, който обаче може да се манипулира главно с промяната на ботушите. За жалост най-силните като щети ботуши искат много strenght, което е добре, понеже и strength-а дава Damage на ритниците. Видовете ботуши и техните щети може да видите в линка в началото на гайда.

Dragon Claw - един "колега" предложи че може да се ползва за убиване, поради огромния си AR и нескромен Damage, но за жалост шанса врага да седи да го ударим е малък, но пак си е едно добро умение - броя скилове, ако сме решили да го ползваме е 15-20, не е задължително всички използвани умения да са на 20-то ниво.

Traps:

Wake Of Fire - ужасно полезно умение за Stun Lock, удря бързо, но не прави щети - 1 ниво му стига, а може и да не се вдига, ако го получаваме от катарите си.

Lightning Sentry - умението правещо най-много щети, но за да прави толкова, че да си кажем "добре че го качих" трябва да го качим на 20-то, заедно с някое умение което му дава бонус, като Charged Bоlt Sentry, Shock Web и Death Sentry, което са си 40 умения... друг е въпросът ако сте решили да правите Хибрид на капани и WW. Също добро за Stun Locк, но удря по-бавно, но за сметка на това е по-далекобойно. Пак му стига 1 - освен ако не го получаваме от катар. !\пак казвам при хибрид 40-50 умения инвестирани в него пак е добре!\ (него и бонуси де)

Blade Shield - ако ни се качва ще е полезно, ама най-добре е да го получаваме от катарите си, защото за да се доберем до него ще трябва да вдигнем 4-5 умения!\

Blade Fury - много рядко използвано умение, но ако искате нещо по-различно го вдигнете, никой противник няма да го очаква!\

[size=360]Items:[/size]
Най-болната тема на всеки играч винаги е била тази, защото правилната екипировка е 33% спечелена битка (произволен %). Реда, по който да представени предметите е произволен.

Helm - изборите варират, като при всеки друг предмет:
Shako - много кръв и мана дава, помага с 10% Damage Reduce и дава 2 to ALL skills, може да има 1 дупка.
Crown of Ages - 30% FHR, 20-30 to All Resists, 1 to all skills, 10-15% Damage Reduce, може да има 2 дупки, но иска много Strength - 174
Rare шапка - давата Умения, кръв, Strength, All Resists и FHR и каквото може още - най-често може да имат 1 дупка, ако се падне с 2 ще е добре, ама едва ли...
Kira's Guardian - използва се само срещу противници с огромни магически щети, защото дава колосалните All Resistances +50-70, но не е добра да си ходим постоянно с нея... може да има 1 дупка.

Amulet:
Angelic - тъй като героя куца определено откъм AR най-често амулета И пръстена му са от този комплект, защото събрани дават 1000+ (зависи от нивото на героя)
Highlord - отново в зависимост от противника, не препоръчвам това да ни е постоянният амулет.

Rings:
Raven Forst - адски полезен - спестява ни 20 dex, дава си добро количество AR, малко cold damage, колкото да дразни + Cannot be frozen. поне 1 такъв носете
Angelic - има смисъл от него само ако сме с амулета, иначе 20 живот няма да ни спасят...
не съм виждал много смислени алтернативи, но ако си намерите с resists, AR, Life, STR може да сложите него, когато не сте с горния.
**Ако се изправите срещу чукар, смайтър или барб с много defence сложете 2 Angelic.

Belt:
Verdungo - единствения уникален, който има смисъл да се ползва - Vitality + FHR + Damage reduce
Rare - даващ Str + Life + 24% FHR + res...

Gloves:
Trang'ouls - 25% pzn damage + 20 cold res - най-добрите ръкавици ако сме решили да се развиваме на Poison Damage
Draculs Grasp - STR + OW + 5% Chance To Cast Level 10 Life Tap на удар - това е другата ни алтернатива
Steelrend (Ogre Gauntlets) - е странно предложение от един чуждестранен сайт - 30-60% Enhanced Damage + 10% Crushing Blow + 15-20 Strength - physical freak build

Boots:
Shadow Dancer - несъмнено най-използваните 2 to Shadow Disciplines+Dex+FHR+ много damage на шутовете
Upgraded Gore Rider - същите щети, но бонусите са 10% Open Wounds + 15% Crushing Blow + 15% Deadly Strike
2х Upgraded Goblin Toe - наскоро ми отвориха очите за тях, дават само 25% Chance of a Crushing Blow, но същите щети.

Armor: -е сега стана една...
Fortitude - Огромен физически damage, доста резисти и defence + Life - ако ще правите физически билд нямате алтернатива...
Bramble - 50% FHR + 25-50% PZN SKILL DAMAGE!\!\ + 15-21 lvl Thorns Aura - ако сте решили да я правите с poison damage нямате алтернатива...
Enigma - ако сте с нея, колана, ръкавиците и единия ви пръстен трябва да се сменят с такива даващи Cast Rate, няма смисъл да я описвам
Duress - доста по-евтина и също толкова подценявана - 40% FHR + 15% Crushing Blow + 33% Open Wounds + 122 cold damage + +10-20% Enhanced Damage + 15 to alll res + 30 to cold res

Shield:
веднъж се разминах е една убийца която беше нарамила Monarch, силно не подкрепям идеята.... губим блок и щети и умения(или поне възможност за тях) както и тичаме по-тромаво... НО пък получаваме резисти и Damage Reduce + много Strength, иска 156 сила... може да има 1 дупка.

Weapon:
Chaos - няма какво да кажа...
Fury:
209% Enhanced Damage
40% Increased Attack Speed
66% Chance Of Open Wounds
33% Deadly Strike
-25% Target Defense
20% Bonus To Attack Rating
това е добро решение, но не правим мног щети с него. Друго решение е втори Chaos.

Ако сме с runeword, като горните е хубаво да дават умения като Weapon Block, Lightning Sentry, Mind Blast, Venom, Wake of Fire, Dragon Flight, Shadow Master, Blade Shield...

Jade Talon - 50 to all res, skill, fhr - никакви щети може да има 1 дупка.
Upgraded Bartuc's Cut-Throat - 2 to assassin skill leves + fhr+ 20 str/dex + damage, може да има 1 дупка.

Charms:
това вече се дели на 3 подкласа:

Physical Build:
3 damage/20 Attack Rating/20 life - small charms
Anix
по-скоро - колкото повече damage, Attack Rating и life изкарате от тук - толкова по-добре!\ ако ви трябват и резисти, fhr, stats...

Poison damage build:
10 Shadow Disciplines Skiller-s
Anix
9 small charms c life/stats/res/fhr
в никакъв случай НЕ слагаме poison damage charms, има обяснение в линка в началото на гайда

Hybrid Trap/WW:
5-6-7 Trap charms
другите Shadow Disciplines, ако искаме
Anix
9 small charms c life/stats/res/fhr

[size=360]Общи Данни:[/size]

Physical Build: тези развития разчитат главно на OW и грубият им и огромен damage, не им пука толкова за Venom, skills и подобни. Сочат го като най-добър, защото може да се редуцира само до 50% (Physical damage-а му). Почти винаги е с Fortitude,Gore Rider(Shadow Dancer),Crown of Ages. Където има свободно място по екипировката слага или jewell c 40 enhanced damage + нещо си или Um rune-a за резисти.

Poison damage build: тези поизчезнаха, понеже хората се научиха да абсорбират рoison damage-а с предмети и вече асасина развит така не е голяма заплаха... за да е чист такъв билд, този изрод е екипиран най-често с Bramble,Trang'ouls,Crown of Ages,Shadow Dancer. а където има свободно място по екипировката слага Poison Facet.
!\!\!\ДОбра идея е катарите му да не дават Venom, а другите умения, защото след навикване с СТА нищо не пречи на дуелиста да се върне в града и да смени боздугана(CTA) с 2 катара 2 to assassin skills + 3 to Venom, sock-нати с по 1-2 Poison Facet-а. ТОва са 10 to Venom + 15-20% pzn skill damage.(просто съвет) може да се ползват и катари с 3 to venom и/или 3 to shadow disciplines....!\!\!\

Hybrid Trap/WW: този билд вече използва екипировката си така, че да получава максималко количество Skills и IAS, за да бъде ефективен, не може да разчита вече само на физическите си щети, а и тези на капаните му също не са колосални, затова нарамва и малко Shadow Disciplines Skiller-а, за да покачи щетите на venom-а си. Така имаме 3 вида щети и врага не може да редуцира и 3-те едновременно. Минус тук са количествата на щетите - нито траповече правят много, нито venom-а, нито физическите, но 3-те заедно се добре и точат всеки подготвен или неподготвен противник.

Още:
Какъвто и билд да правим винаги трябва да гледаме своето FHR, което си има определени стойности: 27, 48, 86 ПОНЕ 48 хванете хора, не е трудно...

Ако сме с Енигма е добре да знаем и това - Faster Cast Rate frames - 27, 42, 65, 102 поне 65 хванете, за да не сте мишена.



http://www.d2hackers.org/forum/index.php?showtopic=19568