Trapsin Assassin guide for 1.10

 
Assassin е един от двата допълнителни героя, които ни бяха представени с Diablo II: Lord of Destruction. Тя е член на Viz-Jaq'taar, орден убийци, създаден да ловува магьосници, покварени от демоничната магия. За да не се корумпират, убийците са били обучени да се бият, без да използват магия - те вместо това си служат с капани и използват бойните си умения за битки от близки разстояния.

User avatar
Rysichak
Dreaming Friend
Dreaming Friend
Posts: 249
Joined: Fri Feb 13, 2009 11:18 am

Post

[size=360]Trapsin Assassin guide for 1.10[/size]
Image

Тъй като едва ли сте погледнали, вижте най-важното долу:
*Искам първо да обясня какво са Synergies. Това са умения, които пасивно дават бонус на други.
Пример:
Lightning Sentry получава от Shock Web по +12% Lightning Damage за 1 Level, но не всяко едно ниво, давано от предмет, а вдигнато от героя. (цъкнато)
Ниво 1 Lightning Sentry прави 1-24 щети, но за да се вдигне трябва да имаме поне по 1 Charged Bolt Sentry и Shock Web, което събрано е +24% Lightning Damage => на първо ниво ще прави приблизително 1-29(30) щети.

20-то ниво Lightning Sentry(за кратко - LS) = 1-389(чисто)
Напълно развита героиня на капани прави 1-2571 Lightning Damage с Lightning Sentry(без екипировка). Което се формира от:
20-то ниво Shock Web = +240%
20-то ниво Charged Bolt Sentry = +240%
20-то ниво Death Sentry = +240%
20-то ниво Lightning Sentry = 389 + 720% = 1-2571

Когато сложим предмет даващ 1 to Traps вдигаме X lightning damage на Lightning Sentry,а като сложим катар даващ 1 to LS пак вдигаме X lightning damage
=> katar-и даващи”
3 to Traps, 3 to Lightning Sentry, 3 to Death Sentry = 3 to Traps, 3 to Lightning Sentry = 6 to LS
3 to Traps = 3 to Lightning Sentry = 3 to LS
2 to Assassin Skills = 2 to Traps = 2 to Lightning Sentry = 2 to LS
3 to Death Sentry = 1 to Cloak of Shadows = 0 to LS = 0 dmg
=>
1 Trap Charm = 1 to Lightning Sentry Kатар
Цялото вманиачаване по предмети даващи + Traps, е всъщност + Lightning Sentry, но малко хора го осъзнават.

*Друго нещо което не осъзнават е, че +%Lightning Damage И -%Enemy Resistance НЕ работят на Lightning Sentry, Death Sentry,и Charged Bolt Sentry, защото поради някаква причина играта ги счита за единици от рода на Shadow Master-а. Не мисля, че има какво повече да обяснявам… ДА пише, че правите повече щети и то с много, но истината е че нищо не се променя със или без Ormus/Grifon/Rainbow Facet…. (същото важи и за Wake of Fire и Wake of Inferno) => НЕ ОКИЧВАЙТЕ ТРАПЕРИТЕ СИ С ТЯХ!\

*Максимума от щети, който асасин може да нанесе с Lightning Sentry, в сървър играещ на 1.10 (без torch) или в single е 14 000 или 14к, който ви каже повече или ви лъже или си мисли, че +%Lightning Damage работи точно на неговия герои.

*Stunlock – това е фаза в която вашия враг „запецва” буквално, опитвайки се да блокира максимален брой неща, атакуващи го в момента. Най-често това се прави с комбинацията - Mind Blast + Shadow Master + капан. Според повечето най-добрия капан за това е Wake Of Fire, но срещу Amazon и Necromancer е най-добре да използвате Lightning Sentry, за Stunlock.

*Има максимален брой капани, които може да разположим наведнъж и това е 5, независимо къде са разположени. Когато напуснем дадена зона (влезем в пещера например) или влезе в града капаните изчезват. На този брой не може да се повлияе.

*Скоростта на слагане на капани зависи от вашия Attack Speed и само от него

*Ако удряте герой с вашия Lightning Sentry, който прави 14к, а неговата кръв се увеличава - това не се дължи на факта, че има 95 Lightning резист, а на това че има Absorb, най-често колана използван от амазонките Thundergod.
ТОВА СА ФАКТИ, НЕ СЕ ПРАВЕТЕ НА РАЗБИРАЧИ, А ГИ ПРИЕМЕТЕ!\

Та да почваме с развитието на нашата траперка:

[size=240]Stats:[/size]

Strength – точно колкото за екипировката, ако ще качвате излишно за Spirit си сметнете колко str е това, след това го умножете по 3 и вижте колко кръв ГУБИТЕ Lidless Wall/grim shield или Eth+Lum runeword са доста по-добра идея за комбинация с CTA, когато нямате str за основата Monarch
Dexterity – точно колкото за екипировката, най-често се пада да е +5-10 или нищо
Vitality – всичко останало (може да прехвърлите 500, с предметите)
Energy – нищо*
*трапера специално няма много mana, а му трябва, но това се наваксва с високо ниво Battle Orders от СТА и високо ниво на самия герой + че винаги ще трябва да ходите с поне 1 ред колби за мана.

[size=240]Skills:[/size]

Traps:

Fire Blast – 1
Chock Web – 20 – аз си го държа от ляво, за забавяне на противника
Charged Bolt Sentry – 20 – много, ама много яко бие на BR, прави само 1к
Lightning Sentry – 20 – бием се с това, надавам се е ясно
Death Sentry – 20 – четири от горния и един от този капан и гледайте как се опразва екрана – този взривява трупове

Shadow Disciplines:

Mind Blast – 1 – ако искате повече stun може да качвате още, макар че получавате бонус на всички умения от екипировката си
Fade – в зависимост от екипировката си качвайте на това или не, но поне 1 сложете. Ако нямате резисти качвайте повече, ако си имате 1 му стига, за всеки случай срещу изроди.
Burst of Speed – 1 му стига – скорост на тичане и поставяне на капани
Weapon Block – 55% е идеално като цифра (+ВО) повече е загуба на точки, по-малко е не ефективно - ако ще сте с Hoto + Spirit, надавам се е логично че няма да качвате повече от 1!\
Shadow Master/Warrior – тук може да напомпате всички останали свой skill-ове, ако обаче не сте им фен – сложете ги на Weapon Block (да бяхте прочели темата в линка, за да видите защо ги давам и двата, аз съм фен да warrior), ако сте с Hoto + Spirit качете на макс или мастера или Mind Blast

Martial Arts:
Нищо
– 0 умения – joke

[size=240]Items:[/size]
Най-болната тема на всеки играч винаги е била тази, защото правилната екипировка е 33% спечелена битка (произволен %). Реда, по който да представени предметите е произволен.

Helm:
Диадема с 3 to traps с кръв (не съм виждал повече от 80) sock-ната c 2x Um runе-и = повече щети и резисти (това е моят фаворит)
Shako – много повече кръв, по-малко резисти и щети
Rare c 2 to assassin/traps + Life, str, rеs sock-ната c Um runе - повече резисти и кръв

Armor:
Vipermage sock-ната c Um runе-а – в зависимост от изискванията на катарите може да я ъпгрейднете или не, аз бих, понеже ботушите искат 91 стр, а бронята 84 стр – този вариант дава FCR на Mind Blast и 50 резисти, което не е за изпускане
Chains of Honor - 65 резисти и 2 скила = кръв и щети (това е моят фаворит)
Enigma – на всеки герой може да се плесне т’ва – ще трябват сериозни промени ако сте с нея, ще кажа накрая

Belt:
Spiderweb - 1 to all skills + FCR – да се просълзиш, май няма алтернатива
Magic Belt c 90+ life – ако не можете да си позволите горния

Gloves:
Bloodfist – 40 life, 30% FHR + 10% IAS – не мисля, че има по-добри
Rare 20% IAS, strength + ress – може би това

Boots:
Sandstorm – 20 FHR + str/Vita – за всички билдове са идеални
Waterwalk – кръв + dex
Rare c FHR + Ress - това винаги ме е карало да се усмихвам. (това е моят фаворит)

Rings:
Bul-Kathos' Wedding Band – няма според мен алтернатива 1 to all + life
Може Stone of Jordan за мана, ама не си заслужава
Пръстен с 10% FCR, 20 strength, life + ress - ако сте с Enigma

Amulet:
3 to traps + life (стига до 100) - (това е моят фаворит)
Mara – 2 to all + 20-30 ress – много добра алтернатива
Rare c 2 to assassin/3 to traps + Life, str, rеs

Weapons:
*Katar c 3 to traps + 3 to Lightning Sentry + 2x 15 to all res jewell + ако може IAS, ако може нещо друго, главното са резистите – максимални щети и резисти
*Katar c 3 to traps (= 3 то lightning sentry)+ 2x 15 to all res jewell - това е идеално, ако сте по бедни
*Katar c 2 to assassin 3 to Lightning Sentry + 2x 15 to all res jewell - почти максимални щети, но повече Weapon Block, Shadow Master/Warrior, Mind Blast, Fade, Burst of Speed (това е моят фаворит)

*ако към някой от горепосочените катари имате бонус никак няма да е зле – търсете Fade, Shadow Master/ Warrior, Mind Blast(ако дава МВ, може и да не го качвате)
*такива катари можете да си купите от Anya на Hell и май и на Nightmare

Bartuk – 30/60 fhr + доста str (ако сте с по-тежка броня), но само 2/4 скила...
Hoto + Spirit – тази комбинация е само за Enigma и има своите плюсове и монуси.

[size=240]Charms:[/size]
Май само по това няма спор:

10 Trap charms + life/ FHR не взимайте с str/dex, защото повече кръв ще имате ако си ги качите, понеже тези спестени 6 vitality са 18 life, а чармовете дават повече от двойно
9 small c 20 life + ress
1 anix

[size=240]Общи Данни:[/size]

Trapsin c Enigma:
Hoto + Spirit + Enigma + Spider Web + 10 FCR 20 str ring (+mara, Sandstorm) = 105 FCR, трябват ни 102 => екстра!\ Тези билдове нямат кой знае какви щети, но имат много кръв и мана и са мобилни и трудни за уцелване, но са и сложни за игра за повечето играчи. Най-често си имат резисти, но пак играят с Fade заради damage reduction. НЯМАТ BLOCK!\ Най-често имат максимален FHR – 86%

Classic Trapsin:
Играят с 2 katar-a и максимален брой skill + ress изстискан от екипировката. Имат най-големи щети и са най-бързи както в поставянето на капаните, така и в тичането – винаги надбягват стрелите и bone spirit-ите. По-малко кръв, но (в зависимост от начина на дистрибуция на точките им) могат да имат от 50 до 59 блок, което е по-добре от 5-те% на горното развитие. Най-често имат само 50%(48%) FHR. Не им трябва FCR, защото само Mind Blast им го иска, имат базовите 20%(от колана) + още от бронята, ако са с Viper или 10, ако са с rare пръстен.

Още:

Hit Recovery Frame Rates
0% - 9 frames
7% - 8 frames
15% - 7 frames
27% - 6 frames
48% - 5 frames – този достигаме с класическото развитие.
86% - 4 frames – този достигаме с Enigma.
200% - 3 frames
4680% - 2 frames

Faster Cast Frame Rates
0% - 16 frames
8% - 15 frames
16% - 14 frames
27% - 13 frames
42% - 12 frames
65% - 11 frames
102% - 10 frames – този достигаме с Enigma.
174% - 9 frames


http://www.d2hackers.org/forum/index.php?showtopic=20234
User avatar
missing
Full Member
Full Member
Posts: 327
Joined: Sun Apr 12, 2009 10:53 am

Post

Много полезна тема...
Имам предложение даже да се направи Важна.
Даже тази част:
*Друго нещо което не осъзнават е, че +%Lightning Damage И -%Enemy Resistance НЕ работят на Lightning Sentry, Death Sentry,и Charged Bolt Sentry, защото поради някаква причина играта ги счита за единици от рода на Shadow Master-а. Не мисля, че има какво повече да обяснявам… ДА пише, че правите повече щети и то с много, но истината е че нищо не се променя със или без Ormus/Grifon/Rainbow Facet…. (същото важи и за Wake of Fire и Wake of Inferno) => НЕ ОКИЧВАЙТЕ ТРАПЕРИТЕ СИ С ТЯХ!

ДА СЕ НАПРАВИ В ЧЕРВЕНО!!!
fatalerror
Newbie
Newbie
Posts: 34
Joined: Sun Jun 26, 2011 7:58 pm

Post

2 to Assassin Skills = 2 to Traps = 2 to Lightning Sentry = 2 to LS ----- Не е става ли 4 лс-то...
Другото което 6те попитам кое е по добре според вас 3трап + 3лс или 2 асс +3 лс и защо ..
User avatar
SuicideSilence
Jr. Member
Jr. Member
Posts: 197
Joined: Mon May 18, 2009 6:52 pm

Post

fatalerror wrote: 2 to Assassin Skills = 2 to Traps = 2 to Lightning Sentry = 2 to LS ----- Не е става ли 4 лс-то...
Другото което 6те попитам кое е по добре според вас 3трап + 3лс или 2 асс +3 лс и защо ..
според мен 2 асса + 3 лс, защото ти вдига weapon block-a и fade ( пък и други полезни като mb, shadow master)
User avatar
nevrona
Newbie
Newbie
Posts: 42
Joined: Sat Aug 15, 2009 2:35 pm

Post

тях мойе да ги пускаш и с CTA ;)