Настройка на Yamb - D2JSP

zeromc
Member
 
Forum Gold: 0
Публикации: 14
Регистриран: 09.10.2010, 19:47
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #85846 » 07.10.2013, 17:16

кви дрехи да си метна на паладина да е безсмъртен на Баал :)
amnesiacream
Member
 
Forum Gold: 0
Публикации: 39
Регистриран: 12.01.2014, 20:32
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #86427 » 18.01.2014, 17:11

zeromc

Helm - Shako socked um rune или eth shako socked zod rune, или shako max socked ber rune дава Damage Reduced by 8%
Gloves - Magefist
Weapon - Wizardspike или Hoto
Shield - Grizword най добре zaka (Gilded Shield)
Armor - Viper или Enigma на Mage Plate, Dusk Shord най добрата основа остава - Archon Plate +10/10
Boots - WW(Waterwalk)
Ring - Raven + bul, или 2x bul
Amulet - Saracen's Chance, Seraph's Hymn, Mara's Kaleidoscope

Charmi с кръв combat skilari, anix, pal torch

[@Lang|show_topic|message_addition] (18.01.2014, 17:15:32)
--------------------------------------------------
На 18.01.2014г. в 17:11ч., 16355 написа следния коментар:zeromc

Helm - Shako socked um rune или eth shako socked zod rune, или shako max socked ber rune дава Damage Reduced by 8%
Gloves - Magefist
Weapon - Wizardspike или Hoto
Shield - Grizword най добре zaka (Gilded Shield) socked um или cham rune дава Cannot be Frozen
Armor - Viper или Enigma на Mage Plate, Dusk Shord най добрата основа остава - Archon Plate +10/10
Boots - WW(Waterwalk)
Ring - Raven + bul, или 2x bul
Amulet - Saracen's Chance, Seraph's Hymn, Mara's Kaleidoscope

Charmi с кръв combat skilari, anix, pal torch


[@Lang|show_topic|message_addition] (18.01.2014, 17:20:00)
--------------------------------------------------
zeromc

Helm - Shako socked um rune или eth shako socked zod rune, или shako max socked ber rune дава Damage Reduced by 8%
Gloves - Magefist
Weapon - Wizardspike или Hoto
Shield - Grizword най добре zaka (Gilded Shield) socked um или cham rune дава Cannot be Frozen ако си два ринга bul ring-a, а ако си с равен и бул то равена ти дава Cannot be Frozen и няма нужда от cham.
Armor - Viper или Enigma на Mage Plate, Dusk Shord най добрата основа остава - Archon Plate +10/10
Boots - WW(Waterwalk)
Ring - Raven + bul, или 2x bul
Amulet - Saracen's Chance, Seraph's Hymn, Mara's Kaleidoscope

Charmi с кръв combat skilari, anix, pal torch
Аватар на потребителя
Kalin13
Паладин - Ковач
Member
 
Forum Gold: 0
Публикации: 8
Регистриран: 28.07.2013, 12:57
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #86669 » 03.02.2014, 22:00

Хора помогнете! Пускам си бота с паладин на контесата и винаги след 120 секунди излиза от играта. Това се случва на всяка игра. и ми изписва Game Ended. Game Lasted 120.354 seconds или 120.656 seconds, но винаги на 120-тата секунда. Какво трябва да направя за да го оправя? Благодаря Предварително!
Аватар на потребителя
Superman
Member
 
Forum Gold: 0
Публикации: 7
Регистриран: 15.11.2010, 04:15
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #86687 » 05.02.2014, 18:02

На 03.02.2014г. в 22:00ч., 14372 написа следния коментар:Хора помогнете! Пускам си бота с паладин на контесата и винаги след 120 секунди излиза от играта. Това се случва на всяка игра. и ми изписва Game Ended. Game Lasted 120.354 seconds или 120.656 seconds, но винаги на 120-тата секунда. Какво трябва да направя за да го оправя? Благодаря Предварително!

Отваряш си конфига и намираш "YAM_MaxGameLength =" , прави го на повече секунди и ти си човека ;).
Аватар на потребителя
Kalin13
Паладин - Ковач
Member
 
Forum Gold: 0
Публикации: 8
Регистриран: 28.07.2013, 12:57
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #86688 » 05.02.2014, 18:48

На 05.02.2014г. в 18:02ч., 3579 написа следния коментар:
На 03.02.2014г. в 22:00ч., 14372 написа следния коментар:Хора помогнете! Пускам си бота с паладин на контесата и винаги след 120 секунди излиза от играта. Това се случва на всяка игра. и ми изписва Game Ended. Game Lasted 120.354 seconds или 120.656 seconds, но винаги на 120-тата секунда. Какво трябва да направя за да го оправя? Благодаря Предварително!

Отваряш си конфига и намираш "YAM_MaxGameLength =" , прави го на повече секунди и ти си човека ;).

Благодаря ти много ! Ако имам някакъв проблем мога ли да ти пиша на лично?
Аватар на потребителя
kano1
Member
 
Forum Gold: 0
Публикации: 12
Регистриран: 26.12.2013, 20:09
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #87028 » 18.03.2014, 14:58

На 29.01.2010г. в 13:06ч., 76 написа следния коментар:Влизате в папката ,където се намира ботът и от там в - \scripts\libs\YAMB\configs
Ако искате да биете със sors - Променяте името на файла YAM_Config_Amazon.d2l на YAM_Config_името на героя.d2l
Направете съсъщото и с - YAM_LifeWatchConfig_LightningSorc.d2l
Отваряте AM_LifeWatchConfig_името на героя.d2l

var LW_UseTownChicken = true\ //Дали ботът да се връща в града
var LW_ChickenLife = 450\ //На колко кръв ботът да излиза от играта
var LW_ChickenTownLife = 500\ //На колко кръв ботът да използва TownChicken
var LW_ChickenMana = 0\ //На колко мана ботът да излиза от играта
var LW_LifeThresh = 700\ //На колко живот да пие колбите
var LW_ManaThresh = 150\ //На колко мана да пие колбите
var LW_LifeRejuvThresh = 600\ //На колко живот да пие колбите Rejuvination
var LW_ManaRejuvThresh = 0\ //На колко мана да пие Rejuvination
var LW_QuitOnNoDrink = 550\ //На колко кръв ботът да напусне играта ,ако няма колби
var LW_ChickenOnOutOfManaPots = false\ //Дали ботът ще напуска игра ,ако му свършат колбите за мана
var LW_ChickenOnOutOfHealPots = false\ //Дали ботът ще напуска игра ,ако му свършат колбите за кръв
var LW_ChickenOnOutOfRejuvPots = false\ //Дали ботът ще напуска игра ,ако му свършат Rejuvination колбите
var LW_ChickenOnOutOfPots = true\ //ТДали ботът ще напуска игра ,ако му свършат всичките колби
var LW_DisplayMercHP = true\ //Показва живота на помощника
var LW_MercLifeThresh = 70\ //Когато помощника остане на дад.число(в проценти е) ,героя ще му дава колба за кръв
var LW_MercRejuvThresh = 30\ //Когато помощника остане на дад.число(в проценти е) ,героя ще му дава Rejuvination колба
var LW_DrinkTimer = 3\
var LW_RejuvDrinkTimer = 1\
var LW_MercChickenLife = 20\ //Под колко %живот ботът да напусне играта
var LW_DeadMercChicken = true\ //Ако умре помощника дали да напусне играта
Ако пред дад. чудовище липсват чертите ,то ботът ще бие него/тях
//YAMXXP.push("Pindle")\
//YAMXXP.push("Eldritch")\
YAMXXP.push("Trav")\
//YAMXXP.push("Countess")\
YAMXXP.push("Meph")\
//YAMXXP.push("Shenk")\
//YAMXXP.push("Cow")\
//YAMXXP.push("Hephasto")\
//YAMXXP.push("Andy")\
//YAMXXP.push("Pit")\
//YAMXXP.push("ThreshSocket")\
//YAMXXP.push("Baal")\
Ако бота е с малко колби ,да се връща в града (оставете си го true)
CountessSafeCheck = false\
MephSafeCheck = false\
AndySafeCheck = false\
ShenkSafeCheck = false\
PitSafeCheck = false\

Това е за Мефисто:
MXP_DoMoat = false\
MXP_AlwaysGoAct4 = false\ //Ако обие мемфисто ,дали да влиза в червения портал (4act)
MXP_OpenUberChest = true\ //Дали да отваря сандъка зад мемфисто
PXP_EscapeThroughPortal = false\ //Дали да излиза през червения портал (true) или да си пуска свои (false)
DC_BuyKeys = false\
CXP_ClearLevel = false\

Да излиза ли от играта ,ако има имуни при следните чудовища
PXP_QuitImmune=false\ // Pindle
CXP_QuitImmune=false\ //Countess
AXP_QuitImmune=false\ //Andariel
EXP_QuitImmune=false\ //Eldrich
SXP_QuitImmune=false\ //Shenk
BXP_QuitImmune=false\ //Baal
DT_GambleItem.push("rin")\
//DT_GambleItem.push("amu")\
//DT_GambleItem.push("ci0")\
//DT_GambleItem.push("ci1")\

DT_FreeSpace = 3\ //При колко празни колони да оставя взетите предмети в сандъка. Отдолу настройваш кои са тези празни колони
DT_Columns[0]=[1,1,1,0,0,0,0,0,0,0]\
DT_Columns[1]=[1,1,1,0,0,0,0,0,0,0]\
DT_Columns[2]=[1,1,1,0,0,0,0,0,0,0]\
DT_Columns[3]=[1,1,1,0,0,0,0,0,0,0]\

Какви колби да копува и къде да ги оставя (в колана)
DT_BeltColType[0] = "hp"\
DT_BeltColType[1] = "hp"\
DT_BeltColType[2] = "mp"\
DT_BeltColType[3] = "mp"\

При колко останали колби да взима нови
DT_BeltColMin[0] = 3\
DT_BeltColMin[1] = 3\
DT_BeltColMin[2] = 3\
DT_BeltColMin[3] = 3\

Дали имате бокачка на другата ръка - True
DA_UseCTA = false\

Дали да я използва ,ако имате
DA_AutoPrecasts = true\
SkipBaal = false\ //Дали да бие baal
AvoidHydra = false\ //След travincal-ите ,дали да се крие от техните хидри
VenomLordCTA = false\ //Дали да използва cta-то след чудовищата от 4act
AbortDoll=false\ //Дали да излиза от играта ,ако има Doll-ки (не знам какво е това )
RemovePoison=false\ //Дали да се лекува от отровата на чудовищата
Премахнете наклонените чери ,пред магията ,с която ще ръните
//YAM_SorcSkill.push(64)\ // Frozen Orb
//YAM_SorcSkill.push(59)\ // Blizzard
//YAM_SorcSkill.push(45)\ // Ice Blast
//YAM_SorcSkill.push(55)\ // Glacial Spike
//YAM_SorcSkill.push(48)\ // Nova
//YAM_SorcSkill.push(62)\ // Hydra
//YAM_SorcSkill.push(56)\ // Meteor
//YAM_SorcSkill.push(38)\ // Charged Bolt
//YAM_SorcSkill.push(47)\ // Fire Ball
//YAM_SorcSkill.push(51)\ // Fire Wall
//YAM_SorcSkill.push(49)\ // Lightning
//YAM_SorcSkill.push(53)\ // Chain Lightning

DT_UseMerc = true\ //Дали да използва помощник
XP_EnchantMerc = false\ //Да пуска ли enchant на помощника

DT_RepairPercent = 25\
DT_SkipHealLife = 90\
DT_SkipHealMana = 75\
XP_AttackZombies = false\
XP_ZombieStand = true\

При какви магии,имунитети и т.н. да излиза от играта
DA_Immunities[1] = false\ // Physical
DA_Immunities[2] = false\ // Magic
DA_Immunities[3] = false\ // Fire
DA_Immunities[4] = false\ // Lightning
DA_Immunities[5] = false\ // Cold
DA_Immunities[6] = false\ // Poison
DA_Enchantments[1] = false\ //Extra Strong
DA_Enchantments[2] = false\ //Extra Fast
DA_Enchantments[3] = false\ //Cursed
DA_Enchantments[4] = false\ //Magic Resistant
DA_Enchantments[5] = false\ //Fire Enchanted
DA_Enchantments[6] = false\ //Lightning Enchanted
DA_Enchantments[7] = false\ //Cold Enchanted
DA_Enchantments[8] = false\ //Mana Burn
DA_Enchantments[9] = false\ //Teleportation
DA_Enchantments[10] = false\ //Spectral Hit
DA_Enchantments[11] = false\ //Stone Skin
DA_Enchantments[12] = true\ //Multiple Shot
DA_Auras[1] = false\ //Conviction
DA_Auras[2] = true\ //Might
DA_Auras[3] = false\ //Holy Fire
DA_Auras[4] = false\ //Blessed Aim
DA_Auras[5] = false\ //Holy Freeze
DA_Auras[6] = false\ //Holy Shock
DA_Auras[7] = true\ //Fanaticism

Дали да излиза от играта ,ако срещне :
DA_EnchantAuraCombos[1] = new Array(1,2,false)\ // Extra Strong Might
DA_EnchantAuraCombos[2] = new Array(1,7,true)\ // Extra Strong Fanaticism
DA_EnchantAuraCombos[3] = new Array(2,2,true)\ // Extra Fast Might
DA_EnchantAuraCombos[4] = new Array(2,7,true)\ // Extra Fast Fanaticism
DA_EnchantAuraCombos[5] = new Array(2,5,false)\ // Extra Fast Holy Freeze
DA_EnchantAuraCombos[6] = new Array(6,1,true)\ // LE Conviction

даите асасин балл бот
z0nata
Member
 
Forum Gold: 0
Публикации: 3
Регистриран: 25.03.2014, 01:42
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #87091 » 25.03.2014, 11:57

Извинявайте имам проблем с пиндел бот всичко правя по описанията обаче като влезе в града и изписва някаква грешка излиза и прави нова игра и там същото

[@Lang|show_topic|message_addition] (25.03.2014, 12:07:38)
--------------------------------------------------
На 25.03.2014г. в 11:57ч., 17008 написа следния коментар:Извинявайте имам проблем с пиндел бот всичко правя по описанията обаче като влезе в града и изписва някаква грешка излиза и прави нова игра и там същото

излиза ми ето тази грешка: DC_LoadIncIude(): Failed to load library: PXP_Confing.d2l
PXP_Exception: name= ReferenceError, message= Sorcvariables is not defined
Aborting game...
извинявам се че така пиша, но неуспях да намеря от каде да сложа снимката (малко сам зле с комп.) :)
Аватар на потребителя
kano1
Member
 
Forum Gold: 0
Публикации: 12
Регистриран: 26.12.2013, 20:09
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #87285 » 15.04.2014, 18:25

хора кажете къде и какво да променя така че бал бота след като намери итема и е за прибиране в сташа веднага да я прибира,а не да я носи в него още сто игри
:)
dakelo
Member
 
Forum Gold: 0
Публикации: 5
Регистриран: 02.05.2014, 15:22
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #87465 » 17.05.2014, 23:13

Направих бота(fire sorceress) да стои на портал и да не бие, но самия водач бот(хамер) отваря портал през 1 baal run за да прави нещо. Сорката влиза с него в града и когато самия водач бот се върне и влезне в тп при мене се получава error и крашва. Този проблем има ли решение. Моля за отговор от някой разибращ и извинете ако вече има описание на подобен проблем някъде, където не съм видял!
blackrain
Member
 
Forum Gold: 0
Публикации: 17
Регистриран: 23.06.2013, 19:43
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #87611 » 23.06.2014, 18:36

доколкото разбрах от тази тема, за да се направи бал лидера да пуска тп-то на друго място освен в средата трябва някакъв файл който да се сложи в d2jsp/scripts/bots видях в темата че някой е пращал този файл чрез докс, вече не може да се тегли защото е било през 2011 :Д, ще може ли някой пак да качи файла с който лидера ще пуска тп-то на лийчърите отгоре примерно.
мерси предварително
mycontrolisback
Member
 
Forum Gold: 5
Публикации: 33
Регистриран: 15.03.2010, 22:07
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #87684 » 05.08.2014, 12:14

Някой някакви идеи как да направя бота да пуска телепорт в горния ъгъл при Баал ?
mycontrolisback
Member
 
Forum Gold: 5
Публикации: 33
Регистриран: 15.03.2010, 22:07
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #87687 » 06.08.2014, 22:08

Значи имам проблем с бота значи след последните мобс при баал сорса ми се бока и не излиза от играта или ако излезе чака прекалено много време в троне то
Аватар на потребителя
PowerWeeD
Member
 
Forum Gold: 0
Публикации: 225
Регистриран: 31.10.2011, 16:16
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #87996 » 29.10.2014, 22:28

Здравейте, някой да има идея как да оправя този проблем? Става въпрос за пит ...

error : Pit exception : name = ReferenceError,message = XP_HolyShield is not defined
notfreeusername
Member
 
Forum Gold: 0
Публикации: 1
Регистриран: 24.09.2015, 20:50
Контакт:

Настройка на Yamb - D2JSP

Post #88933 » 24.09.2015, 20:52

Възможно ли е да Ви помоля да предоставите вашите конфигурации на autostarter.d2j файла на YAMB - оптимизиран, да се правят по бързо игри и да не изчаква между тях ?

Обратно към "Помощни приложения"