Правила за провеждането на дуели

Аватар на потребителя
DarkKiss
Панайот Вучков
Root Admin
 
Forum Gold: 353
Публикации: 2778
Регистриран: 12.02.2009, 23:52
Контакт:

Правила за провеждането на дуели

Post #59697 » 04.10.2011, 03:18

Всички турнири и дуели с залог (така наречените вързаци) ще се играят по правилата описани в тази тема, освен ако изрично няма упоменати други правила.

Правилата от тази тема няма да важат за публични дуел игри.
Напоследък рядко намирам време да влизам. При нужда, за връзка с мен, можете да ползвате платформата на Telegram - https://t.me/pvuchkov
Освен това, можете да ни последвате и в Telegram, където публикуваме актуални новини около сървъра, както и има свободен чат между участниците - https://t.me/dreamingbg & https://t.me/dreamingchat
dorki
VIP потребител
 
Forum Gold: 0
Публикации: 804
Регистриран: 02.10.2009, 20:25
Контакт:

Правила за провеждането на дуели

Post #59698 » 04.10.2011, 03:23

1. Дуелът ще се проведе в местността Blood Moor, трудност " Hell ". Всеки, който напусне местността по време на дуел за повече от 5 секунди се счита за убит в съответния рунд.
2. Забранено е пиенето на всякакви видове potion, с изключение на мана.
3. Забранява се използването на меркове.
4. Всеки дуел започва след проверяване на играчите с изписване на "$$", "." и след сигнал "Go" и от 2-та дуелисти (или всички участници, ако дуелът е отборен), дуела може да започне.
5. Забранено е използването на предмети и charms от сандъка след проверката на съдиите и започването на дуела.
6. Всеки дуел се играе до смърт или до отказване на 1 от дуелистите.
7. Забранени са предмети с Chance to cast Lower Resistance, Amplify damage от герои, които могат да се възползват от проклятията.
8. Забранено е използването на charges от предмети, освен ако не са от същия клас герой.
9. Забранено използването на Shrines и пиенето на кладенци по време и преди началото на дуела.
10. Позволяват се най-много 4 Facet-а от всеки вид щети.
11. Забранена е употребата на Bone Prison, Bone Wall, Doom (Runeword) срещу меле герой.
12. Iron Maiden, Weaken и Decrepify са забранени за всички видове герой.
13. Позволени са всички видове Summ-нати единици, като общия им брой не надхвърля 10. Necromancer има право да recast-ва само golem-ите от съживените единици, a Друидите oak.
14. Инвентарът трябва да бъде пълен (всичките 40 кутийки с чармове и амуниции).
15. Забранено е използването на Slow Misslies.
16. Нямате право на повече от 10% slow target.
17. Предметите Rising sun, 'Blackoak shield' не могат да се използват като абсорб и са забранени. Предметите Nightwing's Veil и Spirit не се считат за абсорб.
18. Прекалено дефанзивна игра, не се толерира. Криене по ъглите и стените е абсолютно забранено!
19. Ограничението на всеки от дуелите е ? минути.
20. Абсорба от Uniq War belt, Uniq Battle belt и Nightwing's Veil не действа.
21. Магията Natural resistance на Barbarian-а не се смята като стак резист.
22. Магията Fade на Assasina, се смята като стак резист.
23. Replenish Life се ограничава както следва:
Blizz sorc с Es - 27 без Es - 30
Fire sorc с Es - 27 без Es - 30
Light sorc с Es- 27 без Es - 30
Orb Sorc с Es - 7 без Es - 30
За всички други герои ограничението е 30 Replenish Life.
24. Ограничение на стак резистите:
Fire ressistance - неограничен
Cold ressistance - 150 stack ( срещу орбер - 150, срещу близард сорс - 200 )
Lightning ressistnace - 150 stack
Poison ressistance - 100 stack
Ако в противниковият отбор има паладин използващ аура "Conviction" и съотборника му е елементал герой стак резиста на другия отбор може да се увеличи с 30%.
Ако в противниковият отбор има некромансер използващ "Lower resist" и съотборника му е елементал герой стак резиста на другия отбор може да се увеличи с 20%
( формулата за смятане на стак резист е Общите ви резисти -175 )
25. Бокането по време на дуел е позволено.
26. Забранява се използването на аурите Meditation, cleasing, Prayer.
27. Забранено е Druid да recast-ва Cyclone Armor, както и Necromancer да recast-ва Bone Armor.
28. Забранено е използването на Clay Golem от страна на Некромансерите срещу Меле герои, както и Summ-нати единици имащи имунитет срещу щетите, които ви нанася противника.
29. Позволеният max resist се свежда до 85 като, героите играещи с 85 макс резист нямат право на абсорб, а героите играещи с 80 макс резист имат право на 20% абсорб.
30. Магьосниците с ES нямат право на друг абсорб.
31. Дуелите се играят 3 от 5 игри.
32. Всеки, който напусне играта след започване на двубоя губи автоматично.
33. Всеки играч, който е загубил дуел има право на релог.
34. Нямате право да използвате други колби освен вашите, или на партньора ви ( ако дуела е 2 versus 2 и т.н ).
35. Имате право на един резервен колан mana, който ще се предоставя от съдиите. Магьосниците ползващи ES нямат право на резервен колан мана.
36. В играта присъстват само 2-ма играчи и 2-ма съдий.
37. Всеки герой може да участва само в 1 отбор.
38. Използването на Holy Bolt е абсолютно забранено.
39. В случай, че противника може да сваля резист, имате право да компенсирате 25% от това, което сваля той.
40. На паладин използващ аурата "salvation" се намалява макс резиста с 5%.
41. Задължително играчите с герой от клас паладин, трябва да представят снимков материал с резистите и аурите, в случай, че съдия/играч го поиска.
42. Забранено е пускането на всякакъв вид аури/summon единици от града.
43. Всеки герой трябва да може да си дига тялото без смяна на предмети и чармове.
44. Никой от играчите няма право да използва предмети от съндъка за по-високо ниво на "Bo" или "Es" и др.
45. Ако по някаква причина 1ят или 2та играчи от 1 отбор липсват, ако присъства поне един участник от дадения отбор има право да играе дуела сам. Ако няма нито един се засичат 10мин., през които има възможност да се появи. Ако след изтичането им все още го няма, отбора отпада.
46. Към всеки от отборите се включва неутрален участник(съдия), който ще следи нивото на кръвта на играчите и за други злоупотреби.
47. Паладин има право да използва аури за резисти стига да не надвишава макс и стак резиста по схемата.
48. Амазонките имат право на 2 кочана стрели.
49. В случай, че умрат и двамата играчи, печели този, който е убил противника си първи.
50. Забранена е употребата на poison damage (От charm-и или item-и). Venom от руническата дума Grief е изключение от правилото.
51. Забранява се смяната на облеклото, инвентара и героя след започване на дуела.

Обратно към "Информация"