Правила за провеждането на дуели

Форум, който се използва ни за публикуване на новини касаещи Dreaming. Не можете да създавате нови теми тук, но можете да отговаряте на вече съществуващи.
dorki
Dreaming Friend
Dreaming Friend
Posts: 810
Joined: Fri Oct 02, 2009 5:25 pm

Post

Изключение на правилата могат да се правят при предварителна договаряне между участниците. Ако такава уговорка не е имало, правилата описани в тази тема се взимат под внимание.
Правилата от тази тема са предназначени за дуели с залог или турнирни надпревари, те не се прилагат в публични игри тип Duel, освен ако участниците изрично не са се съгласили за това преди началото на дуела.

В случай, че залогът в дуела е предмет, препоръчително е участниците да го предадат на неутрално лице, който да ги държи до приключване на дуела. Желателно е това лице да бъде член на екипа на Dreaming, но всеки би бил подходящ, стига всички участници в дуела да са съгласни с избора. В случай, че залога е акаунт, то трябва да предварително да се уточни кой точно акаунт е заложен. Внимавайте за точното име, тъй като в играта буквата o и цифрата 0 изглеждат еднакво, както и малко L и главно I. Имайте предвид, че има голяма вероятност и да получите празен акаунт, т.е. без предмети и герои вътре.
  1. Дуелът ще се проведе в местността Blood Moor или Monastery Arena, трудност Hell. Всеки, който напусне местността по време на дуел за повече от 5 секунди, се счита за убит в съответния рунд.
  2. Забранено е пиенето на всякакви видове колби, с изключение на mana.
  3. Забранява се използването на наемници.
  4. Всеки дуел започва след проверяване на играчите с изписване на "$$" и ".", както и след сигнал "Go" ("g" и други подобни също са приемливи) от всички участници.
  5. Забранено е използването на предмети и charms от сандъка след проверката на съдиите и започването на дуела.
  6. Всеки дуел се играе до смърт или до отказване на 1 от участниците.
  7. Забранени са предмети с Chance to cast Lower Resistance, Amplify damage от герои, които могат да се възползват от проклятията.
  8. Забранено е използването на charges от предмети, освен ако не са от същия клас герой.
  9. Забранено използването на Shrines и пиенето на кладенци по време и преди началото на дуела.
  10. Позволяват се най-много 4 Rainbow Facet-а от всеки вид щети.
  11. Забранена е употребата на Bone Prison, Bone Wall или предмети/рунически думи с Holy Freeze (като например Doom) срещу меле герои.
  12. Iron Maiden, Weaken и Decrepify са забранени за всички видове герои.
  13. Позволени са всички видове Summ-нати единици, като общия им брой не надхвърля 10. Necromancer има право да recast-ва само golem-ите от съживените единици, a Druid - oak.
  14. Инвентарът трябва да бъде пълен (всичките 40 кутийки).
  15. Забранено е използването на Slow Missiles.
  16. Нямате право на повече от 10% slow target.
  17. Предметите Rising Sun (Amulet), Blackoak Shield (Luna) не могат да се използват като absorb и са забранени. Предметите Thundergod's Vigor (War Belt), Snowclash (Battle Belt), Nightwing's Veil (Spired Helm) и Spirit (Rune word) не се считат за absorb.
  18. Прекалено дефанзивна игра, не се толерира. Криене по ъглите и стените също.
  19. Магията Natural resistance на Barbarian-а не се смята като стак resist.
  20. Магията Fade на Assassin, се смята като стак resist.
  21. Replenish Life се ограничава както следва:
    • Blizzard Sorc с Energy Shield - 27
    • Blizzard Sorc без Energy Shield - 30
    • Fire Sorc с Energy Shield - 27
    • Fire Sorc без Energy Shield - 30
    • Light Sorc с Energy Shield - 27
    • Light Sorc без Energy Shield - 30
    • Orb Sorc с Energy Shield - 7
    • Orb Sorc без Energy Shield - 30
    • За всички други герои ограничението е 30 Replenish Life.
  22. Ограничение на стак resist ( формулата за смятане на стак resist е общият -175 ):
    • Fire resistance - неограничен
    • Cold resistance - 150 stack
    • Cold resistance срещу Blizzard Sorc - 200 stack
    • Lightning resistance - 150 stack
    • Poison resistance - 100 stack
    • Ако в един отбор има Paladin използващ аура "Conviction" и съотборник му е елементал герой, стак resist на противниковия отбор може да се увеличи с 30%.
    • Ако в един отбор има Necromancer използващ "Lower resist" и съотборник му е елементал герой, стак resist на другия отбор може да се увеличи с 20%
  23. Използването на уменията Battle Orders, Battle Command и Shout по време на дуел е позволено.
  24. Забранява се използването на аурите Meditation, Cleansing, Prayer.
  25. Забранено е Druid да recast-ва Cyclone Armor, както и Necromancer да recast-ва Bone Armor.
  26. Забранено е използването на Clay Golem от страна на Necromancer срещу Меле герои, както и Summ-нати единици имащи имунитет срещу щетите, които ви нанася противника.
  27. Позволеният max resist се свежда до 85 като, героите играещи с 85 нямат право на absorb, а героите играещи с 80 имат право на 20% absorb.
  28. Sorc с Energy Shield нямат право на друг absorb.
  29. Дуелите се играят 3 от 5 рунда.
  30. Всеки, който напусне играта след започване на двубоя, губи автоматично.
  31. Всеки играч, който е загубил дуел има право на re-join.
  32. Имате право да използвате единствено собствените си колби, или тези на съотборниците си (ако е отборен дуел).
  33. Имате право на един резервен колан mana, който ще се предоставя от съдиите. Магьосниците ползващи ES нямат право на резервен колан мана.
  34. В играта присъстват само участниците в дуела и съдиите.
  35. Всеки герой може да участва само в 1 отбор.
  36. Умението Holy Bolt е забранено.
  37. В случай, че противника може да сваля resist, имате право да компенсирате 25% от това, което сваля той.
  38. На Paladin използващ аурата "salvation" се намалява max resist с 5%.
  39. Задължително играчите с герой от клас Paladin, трябва да представят снимка с resist и аурите си, в случай, че съдия/играч го поиска.
  40. Забранено е пускането на всякакъв вид аури/summon единици от града.
  41. Всеки герой трябва да може да си вдига тялото без смяна на предмети и/или charms.
  42. Никой от играчите няма право да използва предмети от сандъка за по-високо ниво на умения, като например Battle Orders или Energy Shield.
  43. При наличието на поне един участник от отбор, той има право да играе сам, дори съотборниците му да не са на линия. Ако няма нито един, ще бъдат засечени 10 минути, през които имат възможност да се появят. Ако след този период все още не са на линия, отбора е дисквалифициран.
  44. Към всеки от отборите може да се включи неутрален участник(съдия), който ще следи нивото на кръвта на играчите, както и за други злоупотреби.
  45. Paladin има право да използва аури за resist стига да не надвишава max и стак resist по схемата.
  46. Амазонките имат право на 2 кочана стрели.
  47. В случай, че умрат всички опоненти заедно, печели този, който първия убие противника си.
  48. Забранена е употребата на poison damage (От charm-и или item-и). Venom от руническата дума Grief е изключение от правилото.
  49. Забранява се смяната на облеклото, инвентара и героя след започване на дуела.
  50. Отказалият се от дуела играч/отбор се смята за загубил.
Last edited by DarkKiss on Sun Jun 07, 2020 4:01 pm, edited 2 times in total.