Един въпрос относно провеждане на дуел

Dreaming поддържа две различни версии на играта, всяка от които има собствен форум тук. 1.10 Classic & Oblivion Mod.
nikit087
Newbie
Newbie
Posts: 6
Joined: Thu Dec 03, 2009 8:55 am

Post

Искам да питам дали мога на дуел да се бия с мерк,защото на мерка съм му направил Инфинити вложил съм в него 2 бер руни,сорса ми е литинг сорс на блок!! мн ще съм благодарен някои админ да ми отговори!!! Благодаря ви!!! :cool:
User avatar
maz0
Dreaming Friend
Dreaming Friend
Posts: 1712
Joined: Fri Feb 13, 2009 9:25 pm

Post

Можеш да ползваш наемника, няма такова правило да ти го забрани. Макар, че играчите считат това за лош маниер и по хубаво да се дуелираш без него \)
nikit087
Newbie
Newbie
Posts: 6
Joined: Thu Dec 03, 2009 8:55 am

Post

Значи ако се бия на дуел с наемника няма да имам бан,като го разбрах това ! :)