Judicator - Paladin

 
Един от оригиналните 5 героя. Той е с меле характер, способен да използва аури, които да го подсилят. Paladin обаче не се ограничава до битки от близки разстояния, а тъкмо обратното - едно от най-успешните развития на този клас герой е Hammerdin, чиято основна атака е Blessed Hammer.

User avatar
Rysichak
Dreaming Friend
Dreaming Friend
Posts: 249
Joined: Fri Feb 13, 2009 11:18 am

Post

"Judicator/Liberator" хибриден паладин ползващ следните умения за нанасяне на щети : Fist of the Heavens , Blessed Hammer и Charge

Както обичам да започвам - това ръководство не се препоръчва на начинаещи ,а е само за богати играчи и напреднали такива в играта.

1) Точки
Strength – няма
Dexterity – за 75% блок - малко трябва
Energy - базов
Vitality - останалите

2) Умения .Тук трябва доста да се посмята как да наредите уменията си , тъй като на този герой всяка грешно похабена точка за умения е голям минус. Също така дистрибуцията зависи и от вашето облекло.Kaкто и нуждата от високо ниво на героя е налична, поне 95 ниво. Също така вие си решавате дали да имате леко по слаби чукове за сметка на Fist of the Heavens(FOH ) и свалянето на ресистите на опонента чрез Conviction. Някои предпочитат 9 к Blessed hammer,за сметка на 4 к FOH и само 90% сваляне на ресистите на противника.Аз предпочитам баланс между двете умения и - 150% ресисти от опонента. За уточнение ще ви дам и няколко калкулатора за изчисление на уменията най-долу

Ето и примерно оптимално на 91 ниво моята дистрибуция на умения,на моя развит такъв:

20 Vigor(VGR), 7 Blessed aim, 5 Concentration(CON), 16 Holy Shock, 9 Conviction (CNV), 15 Blessed hammer (BH), 14 Fist of the Heavens(FOH), 1 Charge , 1 Holy shield (HS)
3 ) Облекло .Това е една тема където може да експериментирате с някои различни неща .Но като цяло ви е нужно облеклото от един чукадин/фистер.Важно е да се знае че границата за Fast cast rate e 75 % ,толкова трябват , а Fast hit recavery не трябва много - затова 0%
Ще изброя някои неща които могат да се ползват ,но вие си решавате накрая.Също така има значение и до кое ниво смятате да правите героя си

Каските са мястото където може да експериментирате : Harlequin Crest/ber/jah/ligh facet/lo , Crown of Ages/2x ber ,Griffon's Eye/ligh facet/jah , Circlet 2 to paladin +fcr+super stats+ressistance, Tiara със 100% light ressistance,Andariel visage/gul за протиотрова
Колан - ползвам в 90% Arachnid Mesh, както и Thundergod's Vigor за непревидими светлинни нападения , Verdungo-източник на 15% fdr.

Щит - Herald Of Zakarum/topaz в 80% от времето , Spirit 35% fcr, Паладински щит със 4 x Saphire + допълнителни резисти на него- против любителки на виелиците, Stormshield/-15/ed damage - дори и това ползвам като източник на 35% fdr , при дуел с амазонки и друиди

Ръкавиците са: Magefist, kakто и Trang-Oul's Claws за същите любителки

Ботуши- Waterwalk или Sandstorm Trek ,а Hotspur против огнени непредвидени нападения

Амулет- Mara's kaleidoscope,Nokozan Relic против огнени непредвидени нападения предимно срещу Dragondeen

Пръстени - 2 x Bul Katho's Wedding Band, 1x The Stone of Jordan, 1x Raven Frost - Вие си преценяте от какво имате нужда на момента .Обикновенно си ходя с 1 SoJ+1 Bul,както и 10 fcr пръстен с резизсти и живот когато съм с Wizardspike + Thundergod's Vigor

Броня - Еnigma

Oръжие - Heart of the Oak - в 80% от времето,Spirit 35% fcr ако има нужда от 85% FHR, Grief BA 385+ за Liberator mod, Doomslayer където има нужда от Holy Freeze Aura ,Wizardspike,3 Foh / 3 conviction 5 socket scepter за повече FOH ориентиран

Други- Call to arms+ Spirit - втора ръка
4 ) Чарми

10 Combat skils + 35+ life

9 x 20 life + резисти Fire ,Lighting

+Annihilus charm
+ Hellfire Torch 3 paladin , aко сте на 1.11 версия

5 ) Предимства
Играя с това развитие !\

Всичко което може да се каже за героя са две думи - " Изненада + Объркване " за опонента ви !\

Няма какво да коментирам повече ,около 4.5 к живот, 7000 - 9000 BH щети, 4500 - 6000 FOH щети, 7-8 k Charge щети, максимални резисти
6 ) Недостатъци

- скъп герой и трудно управление

- на високо ниво е по- ефективен

7 ) Помощник
Barbarian 5 akt hell оборудван с Grief ba, fortitude, Tiara

8 ) Дуелиране
Важно е да си нагласите най- правилно и адекватно контроли бутоните на клавиатурата така че да са ви удобни .Експериментирайте!\!\!\

Ето как аз съм си ги нагласил:

Q -FOH + W - Convinction

A - Charge + S - Vigor

Z - BH + X - Concentration

Shift - този ботон се ползва в 90% от времето , В комбинация с него ползвате по горните двойки бутони

Space - телепорт - макар че трудно се свиква, засега ми е по удобно така

F1, F2,F3 - Battle order, Battle command, HShield (като го пускате с HOTO+ Herald Of Zakarum)

Дуелирането с различни опоненти протича горе долу така:

Магьосница - Лично аз обичам да ги гоня с Charge + Vigor,като сменям само аурата в последния момент ,когато нанасям удар с Concentration .Екипиран с жесток Grief и резисти нямат шанс.За тези с Blizard/Orb , ползвам 220 % cold rezist щит. .Победа 100 %

Убиец - за разни чисти меле варианти няма да пиша, за чист трапер също, опасно става единствено срещу хибриден светлинен трапер + whirlwind ,с жестокия си Mind blast.Екипирани с 86% fhr +85-90 % + max light ressistance действаме според случая, Телепорт е противопоказно за движение, ползва се Charge+Vigor, тъй като ако сме стъннати с капан и бласт можем да потеглим пак. Трябва да усетим противника и да го атакуваме с BH, FOH. ,Charge + Concentration с Grief също има начин ,дори и с Smite има ако усетим че няма капани. Шанс 70% .Победата зависи единствено от контрола ви в полза за Judicator

Амазонка - Копиеноска няма шанс с добри резисти сме винаги, а тя няма с какво да се противопостави на нашия набор щети.Най бързо става с Smite+ FoH. За такава с лък , с Charge + Vigor се доближаваме до нея, после по избор- каквото ви душа иска.Аз лично обичам с Grief да ги гоня, но е ефективно и с телепорт+ BH на главата им, дори и с FOH .Шанс 95%. тъй като понякога се случва я да забие Charge по пътя,или да попаднем на амазонка с късмет

Варварин - С арсенал от приличен FOH,BH , 75% блок, редуциране на до 50% физически щети,и супер бързо придвижване е детска игра да премажем и най- приличния Whirlwind опонент.Но все пак и барба има шанс ,ако сложи инвертар с светлинни резисти,има високо ниво на умението "natural resist ".Проблем има също и от слабитe ни BH щети.Все пак чрез Charge + Vigor може да си кастваме колкото искаме чукове без барба да може да ни се телепортира.Дори да ползва и лък,пак трудно ще ни цели с него,при високата скорост на придвижването ни.А колкото до FOH щетите ще са малко и няма да може толкова да го ползваме.Може да се ползва и Charge + Concentration,при условие че имаме над 4500 живот и 50% редуциране на физически щети. Победата зависи от контрола ви и е в полза на паладина

Друид - Срещу меле друид е ясно.Срещу кастер друид дуела не е толкова лесен.Важно е достигането на приличен FDR.чрез Stormshield, Изследвайте опонента си, ако няма блок и редуциране си слагате грифа и нападаме с Charge + Concentration,ако има ,то тогава няма да има много резисти.Играе се и офанзивно и дефанзивно, бягаме с Charge + Vigor, като пускаме по 1-2 BH. FOH не много ефективен но като имате възможност се пуска.Когато друида остане сам,тоест му пукне дружината той обикновенно се отдалечава да си я възобнови.тогава е и шанса ни да го нападнем ,когато няма дух,мечка и вълци около него.Шанс 60%.Победата зависи единствено от контрола ви и вашата игра,като в практиката ми в дуел с такива показва лек превес за нас

Некрофил - Типично кастерско облекло за максимални щети.С арсенала ни от BH, FOH и Charge + Vigor на 35 ниво ,трябва да не допускаме да се блъскаме в спиритите им.Труден и продължителен дуел , нужно е и повече мана. Шанс 50%.Най - често побеждава този ,който прави по- малко грешки.

Неприятно става срещу некрофил Сумонер/бонер хибрид.Всъщност това е единствения противник на нивото на Judicator .Има няколко тактики за дуел с такъв.Целта е да умрат всички гадове около него тъй като те са опасните в случая.Некрото ни се телепортира на главата ,чуковете не го целят, FOH го гали,въобще ако падне в/у него,маната ви свършва а опонента си е читав недокоснат с гадове около него , и ви пуска спирити които са доста опасни и се чудите къде да бягате .Все пак ако имате достатъчно търпение,складирани 2 колана мана някъде на картата има вероятност и за победа ,стига достатъчно дълго да въртите чуковете си,да играете дефанзивно ,а когато и последния гад си отиде, за некрото остава да каже GG ,макар и рядко да се случва.Все пак не всички такива срещу които съм играл имат необходимия контрол за дуел и всъщност само един такъв не успях да му взема игра от трима

Дори се бих срещу некро сумонер/поисан нова хибрид ,но за съжаление не на ниво.Просто си складирате и колан със антидотки ,накъде на картата и слагате няколко в колана.А ако няма блок може и атака с Charge,заредени с поисан резисти от каска Andariel visage/gul + antidot potion

Паладин - Реагирате според случая,ако противника ви няма резисти го атакувате със FOH,като бързо се движите около него, също кастваме и 1-2 BH ако е меле опонент,като го правим с Charge + Vigor + натиснат Shift ,и просто превключваме за момент ,колкото да излязат 1-2 чука ,после пак Charge + Vigor.Ако е чист чукадин, атакуваме с FOH,като се пазим от неговите чукове,Но ако се навлече с супер много максимални резисти , дуела става чукадин срещу друг такъв .Като цяло чисти развития нямат шанс срещу Judicator- а ни. Хибридни варианти като чист Liberator( BH+Charge) и Smite/FoH хибрид са по интересни противници като победата зависи единствено от вашия контрол и е в наша полза
За повече инфо за връзки,калкулатори на линка горе !\




http://d2hackers.org/forum/index.php?showtopic=13540