Проблем с d2jsp

Ботове, хакове и всякакви допълнителни инструменти, които не са в разрез с правилата на сървъра.
User avatar
soadfan
Dreaming Friend
Dreaming Friend
Posts: 73
Joined: Sun Mar 11, 2012 10:33 am

Post

Проблема е, че вдига определени предмети за валидация, идентифицира ги и си ги оставя в инвенторито, а не ги мести ве сташа.
Проблема е, че след това дропва всяка игра, защото не му стига свободното място...
User avatar
ARco
Newbie
Newbie
Posts: 94
Joined: Sun Jan 17, 2010 9:02 pm

Post

Отиди в папка libs и си отвори конфиг файла на боса, който биеш. Аз бия Мефо и затова редактирам MXP_Config. Намери тази секция:

//////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Stashing configuration
//====================================================================
// DT_FreeSpace=x Number of free columns. If less full columns are free stashing is set.
// DT_MinGoldToStash=50000; Maximum gold amount carried before going to stash
//--------------------------------------------------------------------

DT_FreeSpace=3;
DT_MinGoldToStash=50000;

Мисля че става ясно. При по-малко от посочените свободни колони в inventory-to ще отиде да сташва. Долният ред казва при колко голд да иде да сташва.

GO SOAD!! :)) (rock)
User avatar
soadfan
Dreaming Friend
Dreaming Friend
Posts: 73
Joined: Sun Mar 11, 2012 10:33 am

Post

да де, аз имам 4 свободни и съм настроил 4, въпроса е че не сташва всеки път ми...де да знам и аз, освен да му халтна аборта при фулл инвентори?
EDIT:
//--------------------------------------------------------------------
// The numbers correspond to your inventory. Set 0 to keep whatever is there, 1 to stash it.
// This allows you to keep charms in inventory. Note: If you have an empty spot set to 0
// the item that appears there during a run will NEVER get stashed. (Useful if you have
// lots of space and want to use the bonuses of freshly-ID'd charms).
//--------------------------------------------------------------------

DT_Columns[0]=[1,1,1,0,0,0,0,0,0,0];
DT_Columns[1]=[1,1,1,0,0,0,0,0,0,0];
DT_Columns[2]=[1,1,1,0,0,0,0,0,0,0];
DT_Columns[3]=[1,1,1,0,0,0,0,0,0,0];
В комбинация с PXP_StopFullInv=true; и DT_FreeSpace=4; се получава следното, вдига чарм който застава в 4 колонка, не го сташва защото така му е казано според тези настройки, но пък абортва щото няма 4 свободни колони, драма... :D